Relacja z Gali Top Polish Brands

Warszawa stolica Polski tętni życiem towarzyskim, biznesowym i związanymi z nim wydarzeniami. 6 marca w Hotelu Bristol, a Luxury Collection Hotel Warsaw odbyła się gala „Top Polish Brands”. Nagrody „Top Polish Brands” są nadawane przez kapitułę Ceoworld Magazine za bycie wzorem przedsiębiorczości. 40 firm zostało nagrodzonych statuetkami w formie kryształu, mi.in. AFA Media, Collegium Humanum, Blachotrapez, czy House Of Glam. Jak wygląda nagroda zobaczycie w naszej galerii.
Format wydarzenia trochę niestandardowy, bo rzadko się zdarza, żeby przy uroczystej kolacji z wykwintnym serwowanym menu, w tym przypadku przygotowanym przez kucharzy Hotelu Bristol, odbywał się panel dyskusyjny. Format świetnie się sprawdził. Organizatorka gali, jednocześnie redaktor naczelny Ceoworld Magazine Milena Gołda, poprowadziła panel o roli lidera, wizji firmy i innowacji w biznesie.

Wcześniej były wystąpienia. Gołda, jako że wydarzeniu towarzyszyło wydanie książki „Zwykli, niezwykli. Historie biznesowe ludzi sukcesu i polskich marek”, powiedziała – to są historie biznesowe zwykłych niezwykłych, to są historie ludzi, którzy przeszli daleką drogę. Często widzimy tylko ten sukces, widzimy ten cały glamour, tą całą piękną otoczkę, a nie widzimy tak naprawdę ile ciężkiej pracy za tym stoi, ile poświęceń za tym jest”. Gospodyni wieczoru podkreśliła też, że małe i średnie przedsiębiorstwa tworzą ponad 70 % miejsc pracy i składają się na ponad 50% produktu krajowego brutto.
Głos zabrał również eurodeputowany Ryszard Czarnecki, który bardzo akcentował znaczenie polskich firm w Europie. „Polska jest na 5 miejscu na rynku europejskim w ujęciu gospodarczym i wzrostu PKB czyli jesteśmy w Big Five”.

Nieodłącznym elementem wydarzeń biznesowo-celebryckich są pokazy mody. Nie inaczej było i tym razem. Kolekcję sukien ślubnych i wieczorowych zaprezentowała projektantka z Radomia Diana Walkiewicz (32) występująca pod marką DeVu Diana Walkiewicz, która swoją przygodę na poważnie z elegancką modą zaczęła w wieku 18 lat. W naszej galerii obejrzycie suknie ślubne w kolorze klasycznym białym jak też ecru, kość słoniowa, cappuccino. Niektóre wzory zostały specjalnie uszyte na tę prezentację w Bristolu.

Gala to także część charytatywna i licytacja na szczytny cel różnych przedmiotów, usług czy atrakcji. W ramach licytacji udało się zebrać 34300 złotych, np. koszulka z podpisem Lewandowskiego poszła za 1800 zł, również zobaczycie ją w naszej galerii.
Licytację prowadził znany, lubiany, doświadczony dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny Zygmunt Chajzer. Chajzer miał także inną funkcję – pomagał niektórym laureatom nagród Top Polish Brands wskazywać swoje logotypy na ściance, stąd bardzo duża ekspozycja Chajzera w naszej galerii. Zresztą każdy i tak chciał mieć zdjęcie z lubianym dziennikarzem. Wielu pamięta dobre czasy Lata z radiem właśnie z głównym gospodarzem Zygmuntem Chajzerem. Dziennikarz również wystawił na licytacją książkę „Chajzerów dwóch” z podpisami. Zobaczycie w galerii zdjęć jak podpisał książkę jednej z bizneswoman.
Muzycznie galę uświetniła wokalistka Anna Bakalarska.
Milena Gołda, właścicielka Mag Press Agency, miała motto gali – promujemy polską przedsiębiorczość i dobre wzorce biznesu, więc Scianka.pl objęła patronatem medialnym wyjątkowe i ekskluzywne wydarzenie w Hotelu Bristol.
Jak na każdym wydarzeniu jedną z głównych atrakcji było pozowanie na ściance. Pozował wspomniany Zygmunt Chajzer, zapozowała jego córka Weronika Chajzer w długiej czerwonej sukni. Wystąpiła Kinga Bogdańska również w czerwonej kreacji ze swoim sztandarowym rozcięciem na nodze, bizneswoman Aleksandra Fajęcka w granatowej kreacji z dekoltem, polityk Ryszard Czarnecki oraz niektórzy laureaci wydarzenia. Głównodowodząca imprezą Milena Gołda pokazała się na ściance w długiej czarnej eleganckiej dyplomatycznej szacie.

Źródło: http://www.scianka.pl/aktualnosci/gala-top-polish-brands-w-bristolu-zygmunt-chajzer-pomagal-promowac-logotypy-na-sciance.html?i=29988&fbclid=IwAR0wLWVMuyRIIPxU7q8DnE7WS0sPrUh4m4y5K6YjPfcPtpj2hI_kMU0EvZ0#29988