,, Zwykli, niezwykli. Historie biznesowe polskich marek”

Mam przyjemność poinformować, że redakcja międzynarodowego magazynu CEOWORLD zdecydowała się wydać publikację w formie książki pod moją redakcją Redaktor Naczelnej CEOWORLD Magazine Mileny Gołdy pt. „Zwykli, niezwykli. Historie biznesowe polskich marek” – pierwszą taką publikację biznesową w formie serii wywiadów, wypowiedzi prezesów i właścicieli polskich marek/firm.

Jest to propozycja skierowana do ludzi biznesu, a także osób interesujących się ekonomią oraz historiami powstania i rozwoju polskich marek.
Wydanie książki będzie połączone z Galą Top Polish Brands, która odbędzie się na początku 2020 roku.
Publikacja przygotowana we współpracy z magazynem CEOWORLD, Fundacją Teraz Polska, Ministerstwem Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwem Przedsiębiorczości i Technologii oraz Krajową Polską Radą Biznesu stanowi połączenie wypowiedzi ekonomistów m.in. prof. Witold Orłowski, prof. Krzysztof Rybiński, ambasadorów: USA, UK i Niemiec i właścicieli najlepiej prosperujących polskich firm. Ponadto mamy planowane wypowiedzi od Pana Ministra Inwestycji i Rozwoju oraz Prezesa Fundacji Teraz Polska.

W naszej publikacji znajdzie się 30-50 wywiadów oraz 30-50 prezentacji firm. Czyli będzie przedstawionych około 100 Top Polish Brands. Dzięki bezpośrednim rozmowom z czołowymi ekspertami i przedsiębiorcami, którzy reprezentują polskie marki, opracujemy przegląd informacji dotyczący zmian w Polsce od czasu ustrojowego przełomu do czasu obecnego. Przedstawimy historie powstania polskich marek i ich rozwoju na rynku Polskim, a także ich rozwoju na rynkach międzynarodowych.

Milena Gołda od prawie 20 lat buduje marki krajów i firm. W książce poza wywiadami przedstawi skuteczne metody tworzenia marki osobistej i firmowej. Zachęcamy Państwa do wzięcia udziału w publikowanej książce: „Zwykli, niezwykli. Historie biznesowe polskich marek” oraz Gali Top Polish Brands.

Do 11 października mamy dla Was promocyjną cenę 70% off od cen standardowych międzynarodowych tak aby były one dostępne dla małych, średnich i dużych firm. Wszystkie firmy, które zamówią jakąkolwiek opcję do 11 października dostaną roczną prezentację online w języku angielskim na stronie magazynu CEOWORLD Magazine w dziale raportu o Polsce o wartości 5000 USD – ceoworld.biz.

Zapraszamy do współpracy!
Proszę o udostępnienia aby dalej ta propozycja szła w świat.

Milena Golda
Redaktor Naczelna
CEOWORLD Magazine
T: 608098388
mg@magpressagency.com
mgolda@ceoworld.biz
Prezes
Mag Press Agency
Oficjalny Reprezentant na Polskę
FOREIGN POLICY
https://foreignpolicy.com